Kolor naszej skóry jest zależny od ilości melaniny. Jest to barwnik powstający w melanocytach w warstwie podstawowej naskórka. W wyniku zaburzeń i nadprodukcji melaniny oraz uszkodzeń posłonecznych powstają przebarwienia, takie jak piegi, ostudy czy plamy soczewicowate. Często nieestetyczne przebarwienia są wynikiem stanów zapalnych skóry.

Rodzaje przebarwień:

• przebarwienia pozapalne
  • przebarwienia barwnikowe

Przyczyny powstawania przebarwień:

• nadmierna ekspozycja skóry na słońce,
  • ciąża,
  • menopauza,
  • zaburzenia miesiączkowania,
  • zażywanie leków hormonalnych,
  • zapalenie przydatków,
  • choroby wątroby,
  • niektóre kosmetyki,
  • nadczynność tarczycy,
  • niektóre leki,
  • niedobór żelaza.

Usuwanie przebarwień

Peelingi medyczne

Peelingi medyczne cieszą się od wielu lat ogromną popularnością w usuwaniu przebarwień. Preparat dobierany jest odpowiednio do rodzaju przebarwienia. W naszej ofercie posiadamy peelingi firmy Sesderma Ferulac Peel, Mandelac Peel, Salipeel Lic. Dodatkowym efektem działania peelingów jest nawilżenie skóry.

Więcej informacji Cennik

DermaFrac

Dermafrac to innowacyjny zabieg mezoterapii mikroigłowej twarzy, szyi i dekoltu, oparty na pierwszym na świecie systemie wykorzystującym technikę mikronakłuć skóry z jednoczesną infuzją aktywnego serum.Skuteczność zabiegu Dermafrac jest porownywalna do lasera frakcyjnego bez specjalnego znieczulenia i po niższych kosztach. Zabieg polega na mikronakłuwaniu z dostarczeniem do skóry właściwej substancji aktywnych, które znajdują się w serum o działaniu przeciwstarzeniowym, rozjaśniającym skórę oraz nawilżającym. Zagęszczenie naskórka, efekt odmłodzenia, regeneracji i rewitalizacji widoczny jest już po pierwszym zabiegu.

Więcej informacji Cennik